this is not a love story. this is a story about love.

jag såg precis (500) days of summer.
det är en av de sorgligaste, finaste, underbaraste filmerna jag någonsin sett.
jag är verkligen fullkomligt kär i denna film.
 
har velat sett den hur länge som helst då jag älskar både zooey deschanel och joseph gordon-levitt, det har bara inte blivit av. har även lyssnat på soundtracket ganska länge (som föresten är ett av de finaste soundtracken jag någonsin hört) utan att riktigt veta vad filmen handlar om, men nu när jag har sett filmen för första gången kan jag lungt säga att jag har en ny favorit att lägga till på listan.
 
så underbart bra film, can't say it enough.
 
 
detta är föresten en av de bästa filmscenerna som någonsin gjorts, just sayin'.
 
nu tänker jag sova gott, night night

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback