see these waters they'll pull you up

whey måndag igen och veckans längsta skoldag, gick från 10 till 5
under dagen lämnade jag in min gamla dator, som inte funkat på flera månader till datakillen på skolan, och lyckades rädda alla filer på hela datorn, jag är så glad så glad
 
efter skolan var det direkt träning på gymmet som gällde, idag var det piloxing (pilates+boxning) :))) galet jobbigt, men när gyminstruktörerna säger att man bränner 1200 kalorier under ett pass är jag inte den som klagar! haha
 
efter träningen åkte jag och mamma och handlade, något som verkar ha blivit en ny favoritsyssla för mig..? vi köpte bland annat massa frukt och grönsaker för hela veckan!
är det konstigt att jag känner mig... typ taggad? jo förmodligen
 
dagens;
frukost: a-fil och en kiwi
mellanmål; ett äpple
lunch; pasta, någon svamp/paprika-sås och sallad (skolmaten)
mellanmål innan träning; en banan
återhämtning; müslibar
middag; sallad, lax och potatissallad
kvällsgott; vindruvor
och här kommer en sån där lockande matbild.. haha
sedan ungefär klockan 9 har jag suttit framför datorn och tittat egenom massa gamla bilder och videos, helt sjukt hur mycket vissa har förändrats! haha det kommer garanterat ett inlägg med massa gamla bilder snart!
men nu ska jag titta på film, goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback