reflections still look the same to me

idag har jag pluggat matte största delen av dagen (woop jag ligger två veckor efter, och nej jag har inte varit sjuk eller bortrest lol), roligt roligt
 
vid 5 åkte jag iväg och gymmade med alexandra, idag var det bodycombat (typ kampsport/massa styrkegrejs) 1 timme och core (mage, rygg och rumpa) i 30 min direkt efter. g-a-l-e-t jobbigt var det idag, men fan vad bra det känns! säger som alltid, det är inte mycket som slår känslan efter en stenhård träning
fast kommer nog ångra att jag sagt det där när jag kommer halta fram imorgon hahah
 
 
efter gymmet åkte jag direkt till lejla och vi drog iväg och spelade gitarr.
när jag kom hem var det duschen som gällde och sedan åt jag middag i min ensamhet, mamma är i göteborg på någon mässa=matilda all by herself woho
 
på tal om att duscha haha, idag var det även veckans "hudkurs-dag"! fint ordval, i know
brukar ha en dag i veckan då jag använder alla skrubber och masker och sånt, och tänkte bara tipsa om två av dem som jag använde idag (och nästan alltid brukar använda annars också, haha)
go matilda; nya skönhetsbloggarN lol
 
till vänster: tea tree face mask - anpassad för oren hy. alltså för människor med tendens att få finnar, a.k.a. jag. hela bodyshops tea tree serie har räddat mitt liv, just sayin'. ha på ansikte och hals i 10 min, ca 1 gång i veckan.
till höger: candied ginger body scrub. har en mjuk konsistens men ändå som små skrubbfrön i (svårt att förklara haha) som gör huden len len len. luktar även gaaalet gott, typ som ginger joe beer smakar (om någon druckit det..?)
 
aja, här kommer en fin bild på mig och min syster för ett par veckor sedan i våra fina tea tree face masks
= end of matildas beauty tip
 
efter jag åt middag var det dags för svenska hollywoodfruar och sedan har jag luskat igenom nya hm tidningen som kom idag, älskar när det kommer en extra tjock tidning i posten haha
och underbara lana del rey är deras nya modell, så snyyyggggggg
dagens;
frukost: naturell yoghurt med jordgubbar, hallon och blåbär, thin crisp med gurka och aromat och apelsinjuice
mellanmål: vindruvor
lunch: revbenspjäll med sallad och potatis (rester)
mellanmål innan träning: en banan med kanel och ett glas mjölk
återhämtning; en müslibar
middag; någon indisk kycklinggryta med sallad och ris (rester)
kvällsgott; vindruvor
 
men nu ska jag sova, skola imorgon juuu :( godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback