here we go again

nu var det ett tag sedan jag bloggade, men har börjat sakna det på senaste tiden och tänkte därför sätta igen igen!
haha vi får se hur det går
 
sedan sist har det gått ett helt sommarlov och lite till (heh för er som missat det..)
alltså har det hänt en hel del!
för det första har jag haft några av de bästa veckorna i hela mitt liv,
bland annat peace & love veckan 25-31 juni
och göteborg+way out west 8-11 augusti.
detta kommer jag skriva mer om senare, dock i separata inlägg eftersom det finns så sjukt mycket att säga! haha
 
jag har även sommarjobbat på ica i ungefär 6 veckor och tjänade ihop runt 15 000 kr. jobbiga veckor med jobb 10 timmar om dagen, men dessa pengar har nu gått till en resa till NEW YORK, vilket är helt sjukt. jag har velat åka till new york, till USA över huvud taget, så länge jag kan minnas och i mars 2013 kommer det äntligen hända! galet
 
sedan har jag haft en del underbara sommarkvällar där imellan, precis som det ska vara :)))
under sommaren har jag även bestämt mig för att på allvar ta tag i min hälsa och fokusera mer på kost och träning. detta kommer jag garanterat skriva mer om här på bloggen i framtiden eftersom det nu har blivit en sådan stor del av mitt liv
 
sedan har jag även kollat på massa serier, filmer, gjort nördiga saker precis som vanligt.
nothing has changed there.. haha
 
men ja, det är snabbversionen av vad som hänt sedan sist! let's go
 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback