fell asleep inside a fantasy, woke up feeling lost

ännu en sjövild fredag, wooooop.
jobbade till 9 och resten av kvällen har spenderats med alex som nyss gick hem. vi har dippat grönsaker i guacamole (y-u-m.) och tittat på kärleken checkar in som gick på 4an, nostalgifilm eller vad..?
 
jag blev föresten medtvingad på bodypump imorgon bitti.. får se hur det blir med den saken, eftersom jag inte kan träna i glasögon kommer jag få köra utan någonting alls = se ingenting alls, det blir nog intressant..
men nu ska jag titta på film och äta vindruvor! night night
 
här kommer en sjukt fin låt med så så så bra lyrics, ingen nyhet att jag ÄLSKAR ron pope
 
saknar detta så galet mycket, zach berkman, jag och ron pope

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback