early friday

drog mig upp ur sängen vid 9 för att ha tid att städa lite och hinna äta frukost i lugnt och ro innan det var dags för morgonyoga på gymmet vid 11. dagens frukost blev detta;
a-fil med hallon och blåbär, apelsinjuice och ett konstigt megafullkornsbröd med sallad, gurka och aromat på
 
anyway, yogapasset var bland det konstigaste jag varit med om. just sayin'. tänkte att det skulle vara något helt annat, typ poweryoga, men det var mest andning, meditation och sånt.. inte riktigt min grej
efter yogan åkte jag och alex till kumlamarken i regnet, det enda som köptes var en påse marknadsnougat!
nu ska jag kolla på säsongsstarten av glee och ikväll blir det mys med jenni och josse, skriver senare ikv eller imorgon!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback