day off

det är inte alltid man somnar innan man hunnit publicera inlägget.. vaknade med datorn i sängen idag (lördag), verkade ha somnat medan jag skrev eller något, men får posta detta inlägg nu istället! haha

är som vanligt ledig varje fredag, så jag gick upp vid halv 10 och drog ut på en timmes morgonpromenad med malin och rebecca :))) när vi kom hem blev det pannkaksfrukost med massa goda bär och annat gott!
 
vid 12 kom alex och vi åkte och handlade lite. alex och jag hade nämligen bestämt sedan i måndags att vi skulle baka cupcakes idag! choklad, såklart, det allra bästa som finns. och idag är jag tillåten att fuska; it's friiiiday friday, gotta get down on f
vi hade iaf i dumlekolor i några av muffinsen och små snickers i några, chokladsmörkräm som frosting och vit choklad på toppen :)) vi gjorde flera satser också, så det tog ett par timmar att blir klara men GUD så goda de blev!! mmmmhmmm
resten av kvällen spenderades med mina muppar,
visade sig bli en väldigt ovärd kväll, men tack och lov för de små liven, de gör mig glad ändå

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback