enjoy the silence

satte alarmet på 8.30 imorse och kände mig ovanligt pigg för en gångs skull! det blev ingen praktik idag heller, jag ska nämligen jobba för första gången "på riktigt" på restaurangen på söndag, så idag fick jag ledigt :)))
 
vid halv 10 tog jag med mig visa-kortet och joggade iväg till lidl för att köpa lite saker. kändes så himla skönt att komma ut och springa, har inte gjort det på ett tag nu! varje gång jag känt för det har det regnat eller varit för sent eller blablabla, så idag tog jag tag i saken och sprang en liten runda innan frukost! så himla skönt var det, perfekt väder att springa i också, inte för varmt, inte för kallt. verkligen fint höstväder
när jag kom hem lagade jag frukost, och nu är det officiellt helg för mig så pannkakor fick det bli! jag använde mig av samma recept jag bloggade om i tisdags :)) det blev även en blåbär/banan/apelsinjuice/psylliumfröskal-smoothie, gotti
om ni inte har testat receptet än, do it! eat guilt free and everything
idag åker föresten mor min till norge över helgen=ensam hemma! det firas med en myskväll med alex och nyaste avsnittet av american horror story :PpP wild night!
skriver iväll! trevlig fredag peeps

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback