work hard, do good

de senaste dagarna har varit ganska upptagna, därav ingen uppdatering!
igår var den första dagen av min 3 veckor långa praktik. jag är på restaurangtorget i marieberg, har aldrig jobbat på en restaurang förut, så det blir en bra erfarenhet! haha
dagens lunch, inte sådär jättehemskt att få gratis buffé varje dag hoho
 
igår "jobbade" jag på praktiken från 10 till halv 4, och när jag kom hem till kumla var det bara att åka iväg till mitt riktiga jobb på ica i ett tar timmar. när jag kom hem åt jag mat och alex kom hit. malin kom hem från norge en snabbis igår också, så efter maten tog vi tre en liten powerwalk i mörkret.
 
idag har jag "jobbat" från 10.30 till 15.30, inte längsta dagen men jävlar vad trött i fötterna man blir av att springa runt på en restaurang hela dagen! vid klockan 6 åkte jag iväg till gymmet med alexandra och alexandra. idag var det spinning i 30 min och direkt efter 30 min core som gällde. galet jobbigt som vanligt, men känns så himla bra just nu!
resten av kvällen har spenderats på gitarrlektion med lejla och framför tvn med alex, mamma och svenska hollywoodfruar. men nu ska vi sova, vill inte vara zombie på praktiken imorgon. goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback