there is a light and it never goes out

började denna tisdag med favoritfrukosten! får verkligen inte nog av dessa pannkakor!! idag blev toppingen äpplen, kanel, jordnötssmör och honung. Y-U-M.
 
jag har nyss klickat hem min halloweenkostym föresten, eller ah.. tillbehör till min kostym kanske man ska säga! haha får se hur detta blir, detta är faktiskt mitt allra första halloweenfirande.. har aldrig gått på en halloweenfest eller gått bus eller godis, och i år är jag bjuden till tre halloweenfester, tre dagar i rad under höstlovet. herregud säger jag bara, a lot of things at the same time lol
 
ikväll blir det träning i 2,5 h som gäller om allt går enligt planerna! 1 h bodypump, 30 min core och 1 h poweryoga!
nu ska jag njuta av träningsvärken från piloxingen igår och kolla på tv. skriver ikväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback