the hard part of being a nerd

varning, nörd-inlägg coming up
 
assåååååh jag orkar inteeee
har precis kollat på senaste glee s04e04 och jag har aldrig gråtit så mycket till ett glee-avsnitt. någonsin. och jag har gråtit en jävla massa kan jag erkänna.
vanligtvis brukar jag dampa loss på tumblr när jag måste få ur mig alla jobbiga seriekänslor, men fucking tumblr är överbelastat igen, så bloggen är det enda som funkar just nu.
 
åh det var så himla fint, sorgligt, massa nostalgiska flashbacks och hela avsnittet var fyllt av massa f-a-v-o-r-i-t-låtar. typ give your heart a break - demi lovato, mine - taylor swift, the scientist - coldplay och en akustisk version av teenage dream - katy perry. dör
 
 
 
 
 
omg on top of everything!! låtlistan till årets glee-julalbum släpptes idag!
och jag dör
jag dör
jag dör
skinny love. SKINNY LOVE MED BON IVER ska vara med i en mash up. favoritlåt+favoritserie=ajsfhsgkjs
 
men okej, jag har fått ut lite känslor och nu får det vara färdigtdampat. ha det bra hejsvej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback