saturday morning

jag började dagen med att städa mitt rum lite extra för att vi skulle få gäster senare på kvällen :))
vid 11 lagade jag mina käraste nyttiga pannkakor till mig, mamma och malin. SÅ GODA!
efter brunchen var det dags att börja baka inför dagens firande!
som jag nämnt tidigare skulle jag göra cupcakes till släkten.
jag och malin gjorde chokladcupcakes med små marshmallows inuti några, och snickers inuti några.
sedan gjorde jag en fluffig frosting som jag hade ovanpå. den smakar ungefär som maränger fast 20 gånger godare! frostingen hade en lite tjock konsistens men var mjuk samtidigt..? svårt att förklara, men åhhh vad bra de blev!!
hahah cupcakesen med marshmallowsen i ser helt mobbade ut på plåten, men frostingen täckte ju det tack och lov!
och visst blev de fina till slut?? goda som tusan blev de iallafall!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback