oh so sweet 17

då var man 17 år gammal också!
dagen har till största delen spenderats med att läsa mina nya new york-böcker och gå på marieberg med alex. inte ett så speciellt födelsedagsfirande idag alltså.. haha
jag har dock syndat med maten riktigt ordentligt denna helg, så nog har det firats ändå.
från och med imorgon är det tillbaka med stenhård träning och kost som gäller! this weekend was my "once a year". nästa utmaningen blir: jullovet...
 
på marieberg köpte jag iallafallett par gosiga svarta fingervantar och ett par "touchscreen-vantar". de sistnämda behööövde jag verkligen, speciellt när man är ute och står vid tågstationen eller något sånt, fingrarna håller ju på att ramla av för det börjar bli så kallt! sedan köpte jag även en liten necessär, en matt nagellacks-finish och en ny eyeliner.
ironiskt att jag spenderar pengar på min födelsedag, borde det inte vara the other way around??
lite senare på kvällen tog jag och alex en powerwalk på 1 timme och 10 minuter och när vi kom hem åt vi tacos med kyckling! yummm
 
det har varit en riktigt bra helg, nu ska jag sova! goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback