night time activity

jag är en sådan person som kan sitta och sova i skolan, men när det är dags att lägga sig och sova får jag för mig att möblera om mitt rum eller något sånt. igår var en sådan dag.
när jag var på lagerhaus med mamma igår eftermiddag köpte jag en liten låda som jag tänkt förvara olika små "minnen" i. så här ser den ut!
när klockan då var halv 1 på natten, bestämde jag mig för att lägga ner alla dessa "minnes-saker" i denna låda. men eftersom alla minnen låg inne någonstans bland miljontals saker, slutade det med att jag städade hela min garderob och rensade ut skit jag inte använder eller behöver längre.
sammanlagt tog detta över 4 timmar och jag lade mig klockan kvart i 5. wild night huh?
detta var mitt rum någon gång runt klockan halv 4...
 
så här blev iallafall "minnes-lådan"; nu är det bara att fylla på med mer!
jag hittade även lite mer roliga saker! haha
bland annat hittade jag en gammal skoluppgift som jag skrev år 2008. då gick jag alltså typ i 6an eller något haha
man skulle skriva en dag i sitt liv år 2020 som man drömde om att leva. jag vet att stavningen är underbar, men innehållet tyckte jag var ganska roligt! det är så sjukt att jag drömt om att få åka till new york sedan jag var så liten och om ett par månader händer det verkligen
sedan hittade jag även detta vykort från en viss alexandra från 2004... ALLIS I ETT NÖTSKAL.
men nu är garderoben iallafall fin och mtt rumsgolv likaså! yeyey

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback