it's getting closer

alex sov hos mig inatt igen, hennes föräldrar kommer hem ikväll och mongot vågar inte sova hemma helt själv haha
jag gick upp vid halv 9 och hade god tid på mig att bli klar innan bussen gick till marieberg, trodde jag. men min idiot till mobil påminde mig aldrig kl halv 7 imorse att jag skulle gå upp och boka biljetter till midnattsvisningen av breaking dawn, så när jag kom på det var klockan 9... och att få biljetter två timmar senare i en fangirls värld är typ 2 dagar senare. och såklart var sf:s hemsida överbelastad hela morgonen, precis som varje gång de släpper biljetterna till en twilight film, men till slut fick jag tag i biljetter. thank god. gaaah det är bara 36 dagar kvar!!

aja, i övrigt idag har jag ätit frukost, det blev naturell yoghurt, blåbär, linfrön, ett par mandlar och massa kanel. yum

jag har även gett mig in på att försöka tycka om te.. eller ah, grönt te i detta fall. går väl sådär, men det är nyttigt och bra för kroppen, och plus nu när det blir höst och vinter är det så mysiiiigt! vill verkligen tycka om det ju haha
men nu sitter jag på bussen mot praktiken. skriver ikväll!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback