a little trip down memory lane

ber om ursäkt för att det har inte blivit något bloggande de senaste dagarna! men jag har varit sjuk och har inte gjort speciellt mycket värt att berätta direkt! i stort sett har det varit att ligga i soffan, äta, planera resa till new york och  titta på serier. typ så.
 
för att få lite liv i bloggen igen hade jag tänkt prata om lite minnen, för att få mig själv lite gladare också!
first out; WAY OUT WEST 2012.en av de bästa veckorna i mitt liv, definitivt.
när jag började blogga igen efter mitt långa uppehåll över sommaren, sa jag att jag skulle berätta mer om min sommar i separata inlägg!  så här kommer lite bilder från den underbara veckan i göteborg, vissa bilder kanske en del av er har sett förut, vissa kanske är nya!
var beredda på världens längsta inlägg! enjoyyyy
 
ONSDAG, DAG 1: vårat mysiga hotellrum i göteborg
i väntan på spårvagnen mot centrum
finaste syster
hämta ut festivalarmband i slottsparkeeeen
lunch
äntligen fick jag beställa min älskade vaniljlatte med chaisirap på starbucks
TORSDAG, DAG 2: hotellfrukost
kröka lite vid lunchtid i finaste slottsparken
i kön för att komma in på festivalområdet
första köpet på området - pannkakor
i väntan på florence + the machine,
(vi kom allra längst fram strax efter denna bild vart tagen, tack vare mina underbara josse och jennifer)
obeskrivligt.
mat efter florence
mina älskade - the black keys
FREDAG, DAG 3; hotellfrukost
på hotellet innan en shoppingtur på stan
på väg in till centrum
lunch efter en lång dag full av shopping (fy på mig för valet av mat.... icke bra)
köa köa köa till bon iver! LÄNGST FRAM
även här; OBESKRIVLIGT
mat efter bon iver
drunknade i ett hav av vinylskivor
och fick med mig två favoriter hem också
LÖRDAG, DAG 4; hotellfrukost, igen
på väg till festivalområdet, finaste soligaste dagen på hela sommaren. garanterat
kröka kröka, sola sola
i väntan på ben howard
bland det bästa jag sett. och platser längst fram - såklart
lilla kön till vattenhålet, nämnde jag att det var varmt?
vi åkte hem efter ben howard och bytte om till varmare kläder inför kvällen, men råkade somna på hotellet
detta är på vägen tillbaka till festivalområdet igen
kraftwerk! bland det konstigaste jag sett
natt-donuts!

sammanfattning; såg några av mina absoluta favoritband och hade en underbar vecka i göteborg med världens bästa syster. som sagt, bland det bästa jag varit med om!

Kommentarer
Jennifer

Åh way out west<3 Kommer alltid å förbli ett av de bästa minnen man har någonsin!

Svar: ja, verkligen!!
Matilda Engström



2012-10-29 @ 18:18:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback