thursday

jag hade en ganska busy day igår och hann därför inte skriva. först hade jag en låååång skoldag mellan 8.20 till 17.05 och direkt efter jobbade jag på konserthuset fram tills 21.45... som sagt, busy day

denna dagen började iallafall med att jag gick upp vid halv 9 och lagade min favoritfrukost :)) älskar att ha mycket tid på morgonen!
det blev mina nyttiga pannkakor som vanligt, men gjorde ett litet spontant tillägg i receptet som gjorde dem sååå mycket bättre! LINFRÖN. that's it. 1 tesked och de blev mycket "fluffigare" och fick mycket bättre konsistens, plus; linfrön är jättenyttigt!

så här kommer det uppdaterade pannkaksreceptet! :))
- 1 banan
- 2 äggvitor
- 1 tsk krossade eller hela linfrön
- 1 tsk jordnötssmör (ekologiskt och osötat)
- kanel (efter smak, jag tar myyycket haha)

till pannkakorna hade jag hallon, blåbär, honung och lite naturell yoghurt blandat med kokos och blåbär, SÅ gott!!

nu är jag iallafall på väg till skolan för dagens enda lektion, idrott. vi ska spela badminton i backahallen, lite blast from the past känns det som, har inte spelat sedan jag slutade för typ 4 år sedan haha
ikväll blir det bodypump på gymmet och plugg som gäller, skriver senare!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback