it's time to begin, isn't it?

sitter på tåget på väg hem från skolan just nu, det har varit en väldigt kort skoldag - började 13.15 och slutade 15.30.
innan skolan hann jag faktiskt med en hel del för en gångs skull! åt frukost, gick till maxi och handlade och hann äta lunch :)) inhandlingen blev bananer, äpplen, mandariner, frysta hallon och hummus. vi hade slut på typ ALL frukt och sånt hemma, och mamma kommer inte hem förrän imorgon kväll, så jag fick ta tag i det själv helt enkelt! haha
min goda lunch blev försten lax, cous cous och massa goda grönsaker + ett avsnitt av allra bästa new girl!
senare blir det bodycombat och core på gymmet och sedan blir det väl tisdagsmys i min ensamhet antar jag, haha
här kommer en skitbra låt som jag aldrig får nog av, skriver ikväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback