before you're too far gone

min inre fangirl är framme igen och jag sitter och är deprimerad/jättetaggad/vet inte vad. twilight visas nämligen på tvn just nu och i pauserna tittar jag igenom massa breaking dawn part 2 intervjuer. som jag sagt innan, måste se ALLT
om en vecka är det dags för midnattsvisningen och jag kan inte fatta att snart är dags. har väntat på detta i 5 år nu, men vill samtidigt inte att det ska ta slut. det är helt sjukt hur mycket man kan älska några filmer och böcker, tack och lov att twilight har typ världens största fanbase, jag är ju inte ensam iallafall haha
one of the best days of my life
 
anyway, fangirl aside:
den senare delen av dagen spenderades på gymmet, bodycombat en timme och en halvtimme core.
när jag kom hem åt jag middag och tittade på big bang theory, sedan duschade och efter det började twilight haha
 
btw, jag åt ett jättegott mellanmål innan jag åkte till träningen, slängde bara ihop något lite snabbt men det blev yummy
kvarg+naturell yoghurt blandat med blåbär och jordgubbar+russin och kokos. varken låter eller ser gott ut, men mmm
 
nu ska jag lägga mig och sova, imorgon blir det en låååååång skoldag och jobb direkt efter. yeeey.... godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback