you and I'll be safe and sound

idag hade jag praktik fram till klockan 3, och vid 4 åkte jag och jonna in till örebro :)
vi gick på stan en stund och jag fick med mig jeansshortsen på bilden! spanade in dem i helgen, men hade inte råd då.. heh
så efter barnbidraget i förrgår var det lika bra att slå till, annars skulle jag gå runt och ha panik över ett par shorts, inte så hälsosamt.

vid halv 5 mötte vi upp josefin, jennifer och sara för att äta buffé på pizza planet innan bion! sjukt gott med galet dyrt.. svider i min plånka jao
men två timmar senare var det dags för hunger games och jag var så hiiimla nervös
tur att jag hade med mig lika nördiga människor som jag själv, de förstår precis :3 haha

filmen var.......................... har lite svårt att hitta ord, men helt jävla underbar tror jag beskriver ganska bra. filmen toppade mina förväntningar och tro mig; de var höga.
definitivt ny favoritfilm, är fortfarande helt uppspelt haha


tänker nu lägga mig, kommer inte sova än på ett tag, är alldeles för hyper haha
men det är värt ett försök iaf, godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback