you've got something they don't, you've just got to keep your eyes open

idag har jag jobbat/praktiserat eller vad man nu ska kalla det,
efter det åkte jag och alex och solade, nu ser det ut som att jag lever iaf!
men det krävs garanterat ett par solningar till för att få något som liknar en solbränna.. hah

när jag kom hem var det direkt ut i det fina vädret och ta en lååång promenad med min moder och sedan har jag läst hunger games resten av kvällen! så sjukt jävla bra bok, vet inte vad jag ska ta mig till

men imorgon är det äntligen biopremiär för filmen och jag ska dit med alex, jonna, josefin, jennifer och sara! can't waittttttt, det kommer bli så jävla roligt

har lyssnat på denna låt konstant i två dagar nu, drömde till och med om låten inatt.. heh
och min älskade taylor swift har gjort två låtar till hunger games soundtracket och den jag lägger upp nu passar in så himla perfekt till boken. love love love love love it



men ska fortsätta läsa nu! hihi godnatt :*

Kommentarer
alexandra

åh vackra vän!

miss you veryvery much!



Blogg: http://ajonassson.blogg.se/
2012-03-23 @ 12:13:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback