i told you to be patient, and i told you to be fine

ställde klockan på 6 imorse för att gå upp och ladda ner det allra sista PLL avsnittet för säsongen, var inte ens trött trots att jag legat och vridit och vänt mig inatt av nervositet.. haha
avsnittet var sjukt bra, men blev så himla besviken på måååånga saker... kan inte ens skriva ut det här, alldeles för spoiler för de som inte sett avsnittet än, men vi fick ju reda på vem A är... wohoo. not.

aja, vi fick ju lite gulliga ezria moments iaf, thank god for that.

efter min dramatiska(...) morgon åkte jag till skolan för att ha språk.
lämnade även in lappen för individuella valen till tvåan och trean :) för mig kommer det bli sam/media-inriktning + retorik i tvåan + engelska 7 i trean! känns bra just nu iaf, hoppas inte den känslan ändras bara.. haha

efter skolan gick jag, elsa, alex och cassie till fikafabriken, favoritstället nu för tiden.. hihi
åt världens godaste kycklingsallad och hade det trevligt

snodde denna från fröken johanssons blogg, hihi tack darling

när jag kom hem tittade jag på once upon a time och efter det satte jag mig och fortsatte läsa världens bästa hunger games. japp, jag satte mig och läste i soffan mitt på ljusa dagen.
har haft böckerna i ett och ett halvt år, men aldrig kommit igång och läst dem.. idiot som jag är. men nu är biopremiären om två dagar, så jag läser fort som satan! haha
men lkjhgfdghjk vad bra det är, panic @ the disco over here

aja, nu ska jag fortsätta med min älskade bok, godnatt! :*


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback