friday/saturday

i fredags var det allra sista dagen på min praktik, det har varit asroligt att jobba på ICA och jag är sjukt glad över att få komma tillbaka i sommar igen!
på kvällen var jag med allis och jonna, tog det lungt hemma i min crib :PpPpP
tacos/vd/mys, trevligt treeevligt



igår åkte jag och alex och gjorde den första provningen för våra nya danskläder! känns som att kläderna kommer bli bra just nu iaf, men man ju vet ingenting föränn de är helt klara.. hmm

men igår kväll åkte vi på fest i ekeby, (som verkar ligga långt bort ut av bara helvete, men roligt var det!) en väldigt random kväll som avslutades hemma hos fröken ek då vi somnade runt.. 5? heh

en fin bild från någon gång under festen, haha

idag har det också varit en väldigt bra dag, men det kan jag berätta om imorgon när jag fått bilderna från clara! hihi, godnatt :*

Kommentarer
Anonym

Hahahahahaha väldigt random...

Skämt ut oss för livet men vem bryr sig :ppPpPPp



2012-03-26 @ 09:11:11
svar till anonym

eller hur, vem bryr sig :PpPpPpPpP

kanel/tomatmögel-killen ville ju hänga med oss iaf.. lalalala



Blogg: http://alwaysinthistwilight.blogg.se/
2012-03-26 @ 11:36:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback