a girl can do what she wants to do

uppdateringen har varit toppen de senaste dagarna!! verkligen


i lördags var jag iaf på en 18-årsfest, blev lite kaosigt ibland under kvällen, men det var roligt ändå! haha :D här kommer en liten bild på mig och mina bästa innan festen :*

idag har jag inte gjort så mycket.. vaknade vid 1 och har spenderat största delen av dagen framför tv:n, hoho

tänkte bara tipsa om en sjukligt bra film som jag tittade på idag! THE RUNAWAYSSSS
kristen stewart+joan jett=priceless


joan jett har varit av mina idoler sedan jag var liten, jag och min syster satt och tittade på hennes videos och lärde oss texterna framför datorn när jag var typ.. 9? haha
den filmen släpper fram så sjukt många minnen! love love love



men nu ska jag sova, första skoldagen imorgon...... FML
goodnight! :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback