i know i can't heal things with a handshake

dagen började alldeles för tidigt, gick upp vid halv 7, fixade iordning mig, orkade mirakulöst locka håret(???) och invigde min nya jeansskjorta! hihooo

i skolan hade vi idrott för första gången sedan vi började gymnasiet, men lektionen var bara ett slags intro för kursen.. efter "idrotten" hade vi engelska som nu har dragit igång igen! engelska är mitt favoritämne i skolan så jag är happyyyy :) haha

efter skolan vandrade jag runt på stan med elsa ett tag och vid 1 mötte jag josefin och jennifer! vi gick till fikafabriken (mysigaste stället med farligt bra musik) och pratade i typ.. tre och en halv timme?
efter det gick vi runt lite överallt på stan och hamnade till sist på ännu ett café.....? haha
men ni är fööör bäst tjejer, vi måste verkligen ses oftare!

vid 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte direkt för att fira min kusin som fyller 30 idag!
runt halv 9 kom jag hem och har pluggat/tumblat/facebookat sedan dess

här ska ni få en låt som är sjukligt bra, videon kom ut igår och jag får inte nooooog!


typ världens sötaste kattttt + den gillar att shotta?! ehm, coooolt liksom

aja, nu måste jag sova.. ska upp om typ 5 timmar, FML
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback