regrets collect like old friends, here to relive your darkest moments

hello thereeee
har haft en sjukt skön helg, var med bästa tjejerna i fredags och hade mys/spa-kväll hos cazandra! bilder kommer någon gång under veckan när lilla clara har lust att skicka dom :)

idag var det iaf årets första träning och allra första dagen på KSD! jag och alex åkte dit en timme tidigare och gymmade och sedan tränade vi modern :) har velat dansa det sedan jag började kolla på SYTYCD, alltså sedan jag var typ... 10? hah så nu tar jag äntligen tag i saker och ting!

för er som inte vet vad modern dans är, here you go;
och btw, denna video ger mig gåshud varje gång. så sjukt jävla bra


+ typ världens finaste låt

men nu ska jag sova! jag kommer ha sådan jävla träningsvärk imorgon, det är helt sjukt.
goodnight :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback