just go back to basics



första dagen tillbaka i skolan, great
förjävligt att gå upp så tidigt, men roligt att träffa alla igen!

gick upp vid 8 imorse för att duscha, göra mig i ordning och sedan äta frukost till senaste avsnittet av PLL! har haft ångest hela dagen för den där jävla serien, så fucking bäst! orkar inte vänta en vecka till

dagens soundtrack har varit joan jett and the blackhearts/the runaways precis som hela dagen igår! här kommer lite låtar som gått på repeat, listeeeeen










heh, lägger upp denna låt för andra gången, L-O-V-E

jag blir så sjukt inspirerad av att lyssna på den här musiken, vill bara sätta på mig ett par skinnbyxor, sminka mig kolsvart runt ögonen, riva sönder en t-shirt och springa och köpa en elgitarr, kjhygtrfdghj ibland önskar jag att jag levde på 70-talet.....

aja, nu ska jag göra chai latte och nörda framför tumblr! adiós

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback