you've got to reach out a little more

mindre än en vecka kvar!! på söndag åker jag till london, can't fucking wait

idag har jag gått i skolan i typ.. 40 minuter. weheeyyy
efter skolan åkte åkte jag och alex till marieberg för att leta efter lite tyger till våra nya tävlingskläder :) efter det åt vi lite mat där borta och åkte sedan vi tillbaka för att träna i nästan tre timmar!
ehmm, that's my day typ.

imorgon är det alla hjärtans, men jag känner mig inte alls ensam :3 allvarligt alltså! haha
ska möta upp några av mina finaste och fika på stan innan vi börjar skolan vid 13:45 med någon föreäsning i sexualkunskap?? #passande

btw, vi har prov i två ämnen på fredag och jag har inte ens börjat plugga än... fuck my fucking life. istället spenderar jag min tid framför youtube och tittar på massa gamla videos,
här är en av de som gick på repeat igår; seriöst, jag kommer alltid vara kär i nigahiga.




detta är från 0:17-0:29, hahahahah

aja, måste sova nu! godnatttt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback