i can feel the pressure, it's getting closer now

skolan; teoretisk idrott, engelska och spanska, trååååkigt kjhgfghj jag hatar thoren just nu

på lunchen gick jag, alex, elsa, cassie och mötte upp jonna och åt på saigon :) mycket gottttt

efter skolan åkte jag hem och tittade på glee, alldeles för bra serieeee
det var alla hjärtans dag-avsnitt, galet bra musik också
av ett galet sammanträffande så var i will always love you med,
jag fällde en tår eller två och jag ska vara ärlig,
men annars var bland annat stereo hearts och en av mina gamla favoritlåtar let me love you med, så bäst bäst bäst







efter det har jag pluggat matte konstant... kul
jag vill inte skriva några jävla prov på fredaaaaaag, FML

aja, måste sova nu! godnatt :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback