save your soul, before your to far gone

åkte iväg till frisören imorse och efter nästan 3 timmar där borta har jag nu en lite annorlunda hårfärg! nu är mitt hår typ brunt/rött/lila/svart, haha

vid halv 2 åkte jag in till skolan och lyssnade på en sjuuuukt ovärd föreläsning om sexuella läggningar och massa -.- kjghjkjhg seriöst världens tråkigaste gubbe till föreläsare gjorde det ju inte roligare direkt... vi sprang därifrån så fort vi fick chansen och åkte hem, heeeh bad girlsss

snart ska jag iväg och spela gitarr med lejla och efter det blir det pluggeliplugga matte för resten av kvällen! CAN'T WAIT, åh älskar livet så himla mycket, speciellt när man har två prov som bara väntar på en!!! ELLER HUR?!?!

aja, här slänger jag in en lite romantisk bild, det är ju trots allt alla hjärtans dag! awww :')


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback