it's like wishing for rain, as i stand in the desert

gammal bild på mig och saknade elsi pelsi :)

idag var det första dagen efter lovet och första dagen på praktiken.
jag har så smart(...) valt att praktisera på ica, där jag kommer spendera varje dag i fyra veckor framöver, jippiiiie. har fått packa upp massa varor hela dagen, haha
men dagen gick väldigt bra, och den gick sjukt mycket snabbare än jag förväntat mig!
fast jag har varit väldans förkyld hela dagen och gått och snorklat och harklat bland hyllorna... hehe icke så bra. så det blev ingen träning idag heller.. fuck

satt istället hemma och tittade på världensbästa PLL efter jobbet/skolan/whatever,
har panik som vanligt, men tack och lov kommer det ut ett nytt avsnitt i USA om.. två timmar!
btw, mitt OTP wrencer är back on track, FUCKING LOVE IT
åhh kjhyghjk han är så jävla het med sitt ansikte, sin kropp och sin brittiska dialekt, avlider

nam nam

och OMFG btw!!!
jag, alexandra och min syster beställde biljetter till RON FUCKING POPE idag!!!!!!!!!!!!!!!!!
i oslo 12 maj, kommer blir så sjukt jävla bäst

här kommer en äckligt bra cover med min älskling!


aja, nu ska jag sovaaaa
imorgon bitti åker jag in till örebro för att ha veckans spanskalektion(......) för att sedan äta på stan med tjejerna! wihooo saknat dem som in i helvete
godnatt! :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback