close your eyes and you might believe, that there is some way out

ställde klockan 3 timmar tidigare än vanligt imorse för att åka till till örebro och träffa tjejerna innan skolan! clara, alex, nina, lovisa och jag åkte hem till elsa och lagade hemmagjord pizzaaa :) hiho för gott

bilderna är tagna från claris blogg, hihih
+ det är elsas och claras pizza, den blev mycket finare än min och alexandras.. heh

efter skolan åkte jag och alex till dansen, men lektionen var typ inställd så vi åkte hem igen..
senare spelade jag gitarr med lejla och efter det flyttade jag hem till min fader för veckan

hmm, that's my day! händelserik må jag säga -.-

här kommer en gammal men så sjukt bra låt!


ska sova nu, ska upp vid 6 imorgon...
goodnight!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback