why do you put me on a pedestal? i'm so up high that i cant see the ground below

hejjjj, idag var det en kort dag i skolan, vi började halv 9 och slutade halv 11.
direkt efter vi slutat gick vi till café la douce och firade cazandra som fyllde i måndags och elsa som fyller idag! :))) grattis på er igen gosivänner! :*

hah alex och nina fastnade inte på någon bild, men det var med och firade de också! ;)))

när jag kom hem blev det att kolla lite på oth och senare kom alexandra hit och vi strassade våra danskläder i ett par timmar... jävla fucking glitterstenar, seriöst. nu har vi gjort slut på 500 stycken och är långt ifrån klara med skiten -.- åhhhhh

aja, vid 9 kom min kära mor hem från england, har nämligen bott själv i nästan ett vecka om jag inte nämnt det! hon hade iaf med sig lite trevliga saker hem från det underbara landet, bland annat massa body shop produkter till lilla mig :))) huhu

här kommer en sjukt bra låt, (svar ja; jag är inne i en OTH-depression.)


aja, nu ska jag kolla på ännu ett oth-avsnitt och sedan ska jag sooooova! goodnight :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback