i asked for love, i asked for mercy, i asked for patience, but you're already all of these things

today has been a preeetty good day y'all!

skolan gick snabbt, började 12.05 slutade 14.50.
åkte till frisören efter skolan och färgade håret. finally.
när jag kom hem beställde jag tyger till mina nya danskläder i singlen! hihiii

sedan började även gitarren idag. åh så himla skönt att komma igång igen! love it
vi håller på med teknik och massa sånt atm, och denna spelar vi just nu! haha
det är någon gammal snubbe som har skrivit låten, men den är faktiskt riktigt rolig att spela, även om det kanske inte verkar så! ;) haha



nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan ska jag titta på pretty little liars resten av kvällen/natten!
jag var föresten uppe till klockan 3 inatt för att jag inte kunde sluta titta.. heh
men det var så jävla värt det!!!
bye bye bye


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback