there is something i see in you, i want it to be true

sitter just nu och fryser som FAN. ska nog gå och göra lite varm choklad med marshmallows i.. heh okej, ska skynda mig med att blogga nu dååå

idag hade vi två lektioner, spanska och business. hade redovisning på spanskan, inte kul, och fick ett nytt projekt på businessen som vi kommer hålla på med i ett par veckor!

efter skolan gick jag och alex och fortsatte vår shoppingrunda från igår ;)
det jag fick med mig hem var en sjukt mysig pälsväst, en svart skinnkjol (låter fult, I know..) och en mascara :D men det gör lite ont i plånkan just nu måste jag erkänna.. hah

efter skolan åkte jag och spelade gitarr med lejla, och nu sitter jag tittar lite halvt på idol.
btw, nyss sjöng en tjej DECODE och bagge sa att han gillade paramore :O wiiiiiiie
#FANGIRLING LIKE CRAZY


men nu ska jag göra varm cholkad och sen ska jag duscha och vaxa benen, aj aj ajjjjj


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback