it's okay not to be okay

hellooo
idag har det inte funnits någon internetuppkoppling i skolan på hela dagen så har inte kunnat blogga.. haha (; snacka om att vi har blivit beroende av datorerna.. haha

hade iaf bara spanska och business idag :) sedan åkte jag hem och träffade min syster som kom hem från mallorca idag, treeeevligt
vid halv 7 mötte jag lejla och vi spelade gitarr, och sedan dess har jag suttit hemma vid tumblr och pratat med malin och mamma :) hah

btw,dagens lilla utbrott kommer här: lucy hale, a.k.a aria i PLL twittrade detta idag..


ME ATM

bilden är från avsnitt 17 säsong 2! scenen spelades in här om dagen, me kommer inte visas förrän 2012. åh 24 januari, komsi komsi

 

men ska sova nu, adióssssss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback