it's like wishing for rain, as i'm standing in the desert

hello hello
kom hem från mina kusiner för ett tag sedan sedan :) vi firade några i släkten som fyllde och åt sjuuuuukt god mat, hih
sedan dess har jag suttit vid tumblr.. vilken vild lördag! hahah

dagen började iaf med att mina kära vänner kom hem till mig vid halv 12 och tittade på säsongspremiären av vampire diaries, haha :D
avsnittet var sjukt fucking bra, som vanligt.
det känns så himla skönt att allt har börjat igen!

och OMG. det var en låt i avsnittet som nu är en ny favoritlåt!
FY FAN säger jag bara
. så otroligt fin



I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most

'Cause you are my heaven

this scene = tears

nu ska jag lägga mig och titta på grey's!
byeee :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback