please don't leave quite yet

hellooo
har nyss kletat in mig i brun utan sol och det luktar inte gott i mitt rum nu kan jag berätta..
vi har tävling på lördag, det är inte som att jag väljer att vara orange med avsikt! haha

idag gick iaf jag och alexandra på stan efter skolan :) jag lade undan tre plagg, och förhoppningsvis kommer jag köpa två av dem imorgon! men isåfall lägger jag nog upp bilder på kläderna här på bloggen ;) hih

min fina shopping-buddy

efter en snabb runda på stan tog vi tåget till hallsberg och tränade :D
men vi hade lite tid innan träningen, så vi gick till ica och köpte lite mellanmål..
och vad hittade jag??
JO DETTA:

#FANGIRLING ejuwfblwevfh

 

ursäkta, men hela fucking lösviktsgodisen fullt med breaking dawn?! god damn, livet alltså

det börjar närma sig november nu... bara 52 dagar kvar!! <3

 

efter dansen åkte jag hem och provade mina nya danskläder för andra gången :) jag och käraste jonna hade även en ganska epic cykeltur på världens minsta cykel i regnet.. HAHA

 

men ska sova nu, hörs imorgon! :*


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback