i'm losing you and it's effortless

hello hello hello,

imorse missade jag tåget tack vare en viss fröken ahlbäck.. tack så mycket! haha
men vi tog ett lite senare tåg, så allt löste sig ändå ;)

efter några timmar med svenska åkte vi till naturens hus.. vi skulle undersöka massa saker ute i naturen.. YEY. och alla som läser denna blogg ordentligt har nog uppfattat att jag inte direkt gillar massa skog och småkryp.. -.- haha
men det gick rätt bra ändå, vi hade ju med oss fika! ;D

efter skolan mötte vi upp jonna och åkte hem till mig i spöregnet. så mysiiiiigt <3
vi tittade iaf på nyaste true blood som kom inatt!
haha det känns som att TB är det enda jag skriver om här på bloggen!
men skitsamma, mitt liv blir inte mer intressant än så!
aja, som vanligt var det ett OMFFFFFG-avsnitt, och jag dog ca 700 gånger.
SEASON FINALE NEXT WEEK. ujheiuwfbwefbewgfjh

btw, hur fan kan det vara snyggt att slita ut ett hjärta?
jag vet inte, men när alexander skarsgård gör det är det sexigt.
haha

song of the day:


och en sista sak, igår började jag kolla på pretty little liars, som jag har tänkt börjat kolla på i typ ett halvår.. heh
men nu har jag iaf kommit igång, och det är så FUCKING bra!
ska se ett avsnitt nu innan jag går och lägger mig! hih
byeee

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback