i can't get enough of you

today has been a pretty good day, people
åkte iväg och tränade i två timmar med alex, jonna och ida, så himla skönt
när jag kom hem lagade jag mat, matilda=duktig! (hon pratar även om sig själv i tredje person verkar det som? heeh) föööööör gott blev det ;)

efter maten tittade jag, jonna och alex på senaste VD, finally
fjkdbefhewjkfbwelh bäst.


efter det åkte alex hem och jonna stannade kvar ett tag :)
vi ritade lite danskläder och drack varm choklad med marshmallows i..
det börjar fan bli höst nuuuu!
:D hiih wiie

song of the day:
boyce avenue = LOOOOVE.
hans röst... OMFG. får rysningar varje gång jag hör denna låt <3



men ska kolla på grey's nu, och förhoppningsvis inte stanna uppe till 4 som jag gjorde inatt. det är så fucking beroendeframkallande!!
godnatt! :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback