got a secret, can you keep it?

okej, tittade nyss klart på alla avsnitt av pretty little liars!
började titta på det i söndags och har redan kollat klart.
heh jag har stannat uppe varje natt och tittat som en galning, till och med försovit mig 2 gånger, men faaan va beroendeframkallande det är!!
åh, favoritserieee <3 bäst bäst bäst.
jag har seriöst legat i min säng heeeeela dagen och tittat idag. jag har inte ens bytt om från min pyjamas.. heh, men skitsamma, I REGRET NOTHING.
klhdjskgfbskbf längtar till 19 oktober


Kommentarer
VeM fAn TrOr Du??!?!?!?!??!??!?

och skriver du någonting om att du har dåligt samvete för att din bästa vän har ställt upp för dig som faaaaaaaaaaan och du bara kollar vidare sådär? neeeeeeej det gör du inte för du bryr dig inte! BAJSAAAAAAAAAAAAA JÄVLIGT HÅRT MATILDA. jag mår feting dåligt nu, tack vare PLL och tack vare diiiiiiiig. Kommer nog inte kunna förlåta dig för detta...



Jag gör slut!



2011-09-12 @ 08:41:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback