it's always darkest before the dawn

helloooo
hann inte blogga igår! skandaaaaal

igår tog vi skolfoto, så sjuuuukt tråkigt, men vi slapp ju spanskan iaf! haha
efter skolan åkte jag direkt och tränade i hallsberg och när jag kom hem var det plugg som gällde ända tills jag gick och lade mig.. kul liv

idag började vi klockan 8.15, tidigaste dagen i veckan -.- wiiiiiho..
efter lunch hade vi prov i naturkunskap, på typ.. ALLT.
alla jävla organ i hela fucking kroppen, kostcirkeln, celler, nerver, sjukdomar och doujgbldsbgdljbf jag vet inte allt. fan jag hatar verkligen naturkunskap.

efter skolan hade jag sjukt ont i huvudet och åkte hem och kollade på glee och grey's.
första dagen på länge som det inte har varit något plugg, såååå skönt

song of tha dayyy:
lite nytt med världens bästa florenceeeee! <3 love love love this song


nu ska jag smörja in mig med orange utan snygg och sedan ska jag sova :)
goodnighttttt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback