she should keep in mind, there is nothing i do better than revenge

hellooooo
har inte bloggat sedan i lördags! :O vad fan händer?!

för det första kan jag berätta att jag är jävligt förkyld, pga mitt klädval + det kalla höstvädret i helgen, fuuuuudge säger jag bara

igår var jag iaf ledig från skolan och satt hemma och tittade på grey's anatomy hela fucking dagen, så himla skönt
idag var jag i skolan, som vanligt, nothing new with that shit haha

jag har även haft väldigt mycket "drama" de senaste dagarna om twilighteventet nästa fredag, men det kan jag blogga mer om imorgon i skolan, orkar inte nu! haha

men nu till höjdpunkten av detta inlägg...

INATT KOMMER NYA PRETTY LITTLE LIARS!
INATT KOMMER NYA PRETTY LITTLE LIARS!
INATT KOMMER NYA PRETTY LITTLE LIARS!

halloween-avsnitteeeeeeet! OMG kommer dö, på riktigt

can't wait, can't wait, can't wait, can't wait, can't wait, can't wait, can't wait, can't wait

 

men nu måste jag sova, imorgon bloggar jag, promise! haha
godnatt! :*


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback