boys play with toys and girls play with boys

sitter just nu i soffan och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma hem med kinamat! yummmmmmi

direkt när jag kom hem från skolan förut, tittade jag på halloween-avsnittet av PLL.
det var verkligen ett OMFG-avsnitt.
det var sjukt läskigt och jag satt och darrade typ hela tiden, men avsnittet blev ännu bättre nu i efterhand, då jag har kollat igenom det lite halvt igen och lagt märke till alla detaljer...
detta avsnitt hade sjuuuukt många detaljer som var ganska svåra att lägga märke till först, men jävlar vad teorier jag har just nu säger jag bara! detta avsnitt förändrade fan ALLT.


detta var som sagt bara ett speciellt halloween-avsnitt, så säsong 3 förtsätter i januariiiii :'( vill inte väntaaa! men det kom iaf upp en trailer till nästa avsnitt idag, som det är HOLY FUCKING SHIT-varning på... watch thissss



aja, nu kommer mamma med kinamaten,
adiós!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback