these stories don’t mean anything if you’ve got no one to tell them to

taggar midnattsvisning på tisdag och ska börja läsa breaking dawn för typ 5e gången nu!
ja, boken är på engelska med filmframsidan, and yes yes i'm a nerd.

(FYI, tävlingen igår gick åt helvete, som förväntat.
det var första gången i star och vi var sjukt osäkra på de nya koreografierna, så jag är faktiskt inte ens besviken om jag ska vara ärlig.. is that wrong? :S hah)

iaf, när jag kom hem från tävlingen igår lade jag mig direkt och kollade massa på älskade grey's anatomy och swooosh så är man ifatt med säsong 8 och ligger nu på USA-tid! score.

btw, ni som kollar på grey's anatomy;
här är en av låtarna som callie sjöng på musikal-avsnittet i säsong 7! B-Ä-S-T.
visste ni att hon har varit med på broadway och vunnit en tony? ehm coolt?!

för er andra; här är en sjukt jävla bra låt som gått på repeat hela dagen!


låten börjar @ 0:33!

aja, nu ska jag lägga mig och läsa världens bästa bok!
goodnight! :*

Kommentarer
hanna s

haha innan jag såg youtubeklippet och bara rubriken så tänkte jag kommentera: sätt musikalavsnittet eller? haha :D



Blogg: http://hannastromberg.devote.se
2011-11-15 @ 20:25:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback