when you fell, you fell towards me

har precis kommit hem från dansen (:
idag var det peppträning inför sm som är i helgen. måste verkligen träna varje dag den här veckan, jag kan inte min daaaans

men iallafall,
idag tittade vi klart på filmen möss och människor i skolan, jag tycker att den är faktiskt är bra! blev till och med lite tårögd på slutet, haha! hela klassen läste boken för några veckor sedan, och den var bättre än jag trodde den med :)

så nu efter att jag har sett möss och männsikor, och water for elephants(<3!), som båda utspelar sig på 1930-talet, har jag blivit så sjukt intresserad av depressionen!
haha omg jag är en sån nööörd

<3

och på tal om water for elephants, guuuuud vad jag vill se den igen! min absoluta favoritfilm efter twilight! :D funderar faktiskt på att se den på bio igen, för man kan aldrig gå på bio för många gånger! höhö eller vad säger ni jonna och alex? ;)

 

men nu ska jag laga mat, och sen blir det plugg resten av kvällen, och förmodligen halva natten.. fast när allt är tråkigt, vad har man då?
M-U-S-I-C


en av mina favoritlåtar, here you go;


Kommentarer
mini häääästen

preciiiis

meeen helst skulle jag faktiskt vilja ha en elefant :( men morsaaaan vägrar. hon säger att jag kommer tröttna på den efter tag, men hur fan tröttnar man på en elefant? det finns ju massa saker att utforska på den liksom eftersom den är stoooor. hiiihh



2011-05-09 @ 21:41:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback