when you came in, the air went out

jag är typ världens största twilight-fan, men jag var tvungen!

hahaha, så jävla skön!

 

jag kan fortfarande inte sluta tänka på dumma vd som har slutat för säsongen..

så nu ska jag bedöva smärtan genom att droga mig själv med älskade true blood hela sommaren! WIHOOOO, inga klagomål från min sida! haha

och snart är det snart slut på allt plugg, då kan jag äntligen ligga uppe hela nätterna och LÄSA
svar ja, jag är en nörd.

bild från i mars 2011
truebie? yes sir

men guuuuuud vad jag längtar tills 26 juni när true blood börjar igen! <3
fast det kommer ju bli ganska svårt att höra vad de säger med den där södern-dialekten, utan några undertexter.. med: "hey y'all", och allt det där som är typiskt true blood (; hahah LOVE IT

s02e12, hahah!

men nu ska jag fortsätta plugga, fördjupningsarbeten om vietnamkriget tar tid.. (;

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback