we were the kings and queens of promise

vi hade som sagt spexfoto idag.. ;)
jag och alexandra var ju då avatars.. det blev en ganska konstig blandning med gingers, en blottare, en sexslav, några transor, ett emo-barn, uteliggare, ett par fläskisar, en skogshuggare och lite mer.. hahah
men här kommer iallafall några bilder på mina vackra klass, höhöh


"skolfotot", ehm ja.. inga kommentarer! hahah


någon som tog den här bilden när ingen var beredd förutom jesper.. (och kommentarerna, hahah jag var tvungen! vi ser fööör efterblivna ut!)


vi och våra ginger friends!
ehm, jesper verkar lite fascinerad av min hudfärg, eller? hah

färgen vi hade över hela kroppen var en jävla bitch att tvätta bort kan jag ju säga.. jag har duschat två gånger, och allt är inte ens borta än! så nu ska jag gå och tvätta bort blå färg ur mitt öra, A B C ya

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback