pain is just a simple compromise

saknar tävlingar redan :( <3
hellooo,
hade tänkt blogga igår kväll, och tidigare idag.. men det blev inte av höhö

igår såg jag ju som sagt never say never med alexandra, asså shiiiiiet! seriöst, den där killen, folk kan säga vad de vill, men han är ju så galet begåvad! och jag vill vara hans one less lonely girl! haha (;
men seriöst, jag har bieber-fever för ett år framåt nu! haha
även om du inte är ett fan, SE FILMEN! lovar att du kommer vara ett fan efteråt

selena gomez is a very lucky girl.. hah

efter vi såg justin bieber-filmen, fick jag ett ryck och gick ut och sprang :) (klockan kvart över 10 på kvällen...) wihooo, jag är så hurtig

idag har det varit en ganska seg och tråkig dag.. har haft sjukt ont i huvudet konstant sedan igår..
jag har föresten fått en vagel på insidan av ögonlocket.. igen.. -.-
hela ögat svullnar upp och man ser ut som han i "ringaren i notre dame"... allvarligt
så igår gick jag direkt till vårdcentralen och hämtade ut ett recept på världens bästa ögondroppar, haha ;)
btw, varför känner man smaken av ögondroppar i munnen?? hmm konstigt
aja men iaf, när man använder ögondroppar får man inte ha linser på sig, så jag har använt mina glasögon i två dagar nu, och de har för dålig styrka så det är därför jag har ont i huvudet..
hahah gud, long story eller vad? höhö

sedan spelade jag gitarr tidigare idag också (: kul kul
och fram tills nu har jag suttit och mixat ihop låtar som vi ska använda i skolan.. haha liv

detta blev ett ganska långt inlägg
.. höh
men nu ska jag gå och lägga mig med världens bästa band i hörlurarna <3 godnatt

35 dagar <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback