this could be the end of everything, so why don't we go somewhere only we know

idag har det varit plugg + dans + ännu mer plugg..

plugg = tråkigt NO-arbete om miljön, som ska vara inne på fredag.. yeey
dans = öva inför dansshowen som är i helgen. det är glee-tema all the way i år ;)

och på tal om glee, inatt kom det nyaste avsnittet i USA och jag såg det tidigare idag :)
asroligt som vanligt, men grät en hel del också.. jag blir så känslig när jag tittar på tv, hahah
men den snyggaste i hela serien, Blaine, var inte med i denna veckas avsnitt :( awwwwww det är så synd om mig.. och svar ja, jag tycker att en av bögarna är den snyggaste killen i serien, men so what, DARREN CRISS IS YUMMY! haha


från förra veckan, s02e18 <3 LOVE THIS SONG

men nu ska jag fortsätta plugga NO,
och imorgon är det nationella i matte.. great -.-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback